עורך דין לענייני משפחה באשקלון

עורך דין משפחה אשקלון

משפחה נראית על פניו כמסגרת הקרובה והבטוחה ביותר שעניינים משפטיים רחוקים ממנה. עם זאת,  גם כאשר המשפחה מתנהלת בשגרה, ללא מחלוקות או משברים, ישנם מצבים בהם ייעזרו בעורך דין. כך למשל, הסכם ממון הוא דוגמה למסמך המקבל תוקף משפטי אם עולה הצורך לעשות בו שימוש. הסכם ממון נחתם ע"י זוג בשלב בו מערכת היחסים נמצאת בשיאה ועדיין זוגות רבים מחפשים עורך דין לענייני משפחה באשקלון או באזור מגוריהם במטרה לחתום על הסכם זה. זאת כדי להקל על עצמם במידה ויתגרשו. מסמך משפטי שהוא רלוונטי בשלבים מתקדמים יותר בחיי משפחה הוא צוואה אותה עורך אדם בגיל מבוגר, גם מסמך זה נערך בעזרת עורך דין וכמובן גם הטיפול בנושא קיום הצוואה בשעת הצורך.

עורך דין לענייני משפחה באשקלון למשברים משפחתיים

אם פניה אל עורך דין לענייני משפחה באשקלון ובכלל נעשית בשגרה גם כאשר הכל תקין לגמרי, על אחת כמה וכמה שיש לו תפקיד חשוב כאשר צצים משברים. אחד מסוגי המשברים המוכר ביותר הוא גירושין. כל משפחה שלישית בישראל עוברת את התהליך ומומלץ לעבור אותו בצורה הנוחה ביותר שניתן. ראשית, אפשר להקל מראש באמצעות עריכת הסכם ממון בו נקבעת חלוקת רכוש שצבר כל אחד מבני הזוג לפני הנישואין או נקבעת בו התנהלות לגבי חלוקת רכוש עתידי. מעבר לכך, אם הקשר בין בני הזוג עדיין סביר, מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני משפחה באשקלון שהוא גם מגשר במטרה להגיע להסכם גירושין מחוץ לבית המשפט.

איך לבחור את עורך הדין?

בחירת עורך דין לענייני משפחה באשקלון ובכלל היא חשובה מאוד. ראשית, יש לבדוק היטב את הפן המקצועי. מהו הניסיון של עורך הדין, האם דיני משפחה הם תחום ההתמחות העיקרי שלו. כדאי לשאול לגבי מקרים קודמים בהם טיפל, האם טיפל בהצלחה במצבים דומים למצבכם, במיוחד אם ישנן נקודות לא שגרתיות. חשוב לוודא שלעורך הדין יכולת ייצוג מעולה בבית המשפט לצד  יכולת גישור וניהול מו"מ מצוינת במטרה שתהליך זה יביא לפתרון המקובל על שני הצדדים, בין אם אלה גירושין, סכסוך הקשור לצוואה או כל עניין אחר הנוגע למשפחה.

עו"ד אור עזריה היא עו"ד לענייני משפחה בעלת ניסיון רב אשר מלווה את לקוחותיה במקצועיות וגם ברגישות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין לענייני משפחה באשקלון

עורך דין גירושין אשקלון

גירושין הם ללא ספק אחד התהליכים הפחות רצויים במשפחה. גם בן הזוג שיזם את הגירושין והעלה את העניין על הפרק באופן גלוי אינו נהנה מהעניין ועבור כולם מדובר בטלטלה. לכן, לגירושין כדאי לגשת בעדינות רבה ככל האפשר ולהשתדל שלא להגיע לקצה על מנת לעבור את התהליך בצורה נוחה ככל האפשר. ככל שבמשפחה עומד יותר הון על הפרק, עסקים משותפים וחברות משפחתיות כך הדברים הם רגישים ומורכבים יותר. אם אתם גרים באזור אשקלון, מומלץ לבחור עורך דין גירושין אשקלון שהוא בעל ניסיון בליווי התהליך גם במשפחות שהון רב עומד על הפרק.

עורך דין גירושין אשקלון- גישור או בבית המשפט?

היום עורכי דין רבים המתמחים בגירושין וענייני משפחה בכלל מציעים להגיע להסכם גירושין גם בהליך של גישור. גישור יחסוך לכם את הצורך להתנצח זה מול זה בבית המשפט בתהליך שהוא ארוך ומורכב בו בסופו של דבר אין לכם שליטה אמיתית בתוצאות. כל עוד אתם מסוגלים לתקשר זה עם זה והחלטה משותפת איך ייראו חייכם מעכשיו היא אפשרית, מומלץ לבחור עורך דין גירושין אשקלון שהוא גם מגשר ויוכל לנהל את התהליך. לא פשוט לצדדים שחייהם עומדים להיות נפרדים להחליט החלטות משותפות, בין אם מדובר על משמורת והסדרי שהיה של הילדים, חלוקת רכוש משותף, מזונות ובמיוחד אם ישנם עסקים משותפים שיש להחליט איך מנהלים אותם מעכשיו.

מתחילים בגירושין? דאגו גם לצוואה

אם אתם מתחילים בהליך גירושין, מומלץ לכל אחד מהצדדים לערוך גם צוואה, במיוחד אם אתם לא בשנות העשרים או השלושים לחייכם. לא קל לחשוב על כך אך במיוחד מגילאי אמצע החיים ישנן גם הפתעות ואנשים נפטרים מבלי שהדבר היה צפוי. אם קורה חלילה מצב כזה לפני שהסתיים הליך הגירושין והתקבל גט, ההתייחסות ללא צוואה אל הזוג כאל נשוי כך שהורשת הרכוש תיעשה בהתאם לחוק הירושה בו בן הזוג מקבל חצי מהרכוש והילדים מתחלקים בחצי השני. כדי שדברים לא יהיו כך, מומלץ לפנות אל עורך דין גירושין אשקלון המתמחה גם בירושות וצוואות לעריכת צוואה.

עו"ד עזריה היא עורכת דין לענייני משפחה וגירושין המייצגת בבית המשפט או מלווה בהליך גישור גם זוגות ומשפחות בעלי הון רב שחלוקתו מורכבת. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

בקשה למתן צו קיום צוואה
בקשה למתן צו קיום צוואה

בקשה למתן צו ירושה או צו קיום צוואה לאחר שאדם נפטר וידוע ליורשיו שהותיר אחריו צוואה, כדי לקיים את הכתוב בצוואה ולחלק את הרכוש יש לבצע מספר פעולות. כדי להתחיל

קרא עוד >>
פתיחת תיק יישוב סכסוך
פתיחת תיק יישוב סכסוך

פתיחת תיק יישוב סכסוך ע"י עורכת דין מנוסה אם בעבר היה ניתן היה במקרה של סכסוך במשפחה להגיש מיידית תביעה בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני היום הדברים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: